mandag den 12. september 2011

Sort Humor


....hentede her til morgen billeder fra kameraet, se hvad min mand har lavet. Mon han gør lidt grin med mig eller?????......Tror måske at han inderst inde ønsker sig en mad-blog(!)

Så tænkte straks, at hvis han så gerne vil det, så kan hans søndags-frokost da godt lige få 15 minutes of fame her hos mig. Ku´ Jeres bedre halvdel også finde på det??? (3 hele stykker, han må ha´ været sulten, men jeg havde jo også sat ham i gang med et murer-projekt ude ved garagen) *griner*

Må lige vise Jer hvor vidt jeg er kommet med mit hækleri


Ser det ikke bare fint ud?

Nu har jeg så en plan om at det lange stykke, som jeg startede på til træf, skal syes sammen med noget lækkert stof, måske pyntes med lidt kantbånd og så må vi se hvad det bliver til!

kh

11 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud :) både mad og hæklerier ;D

    SvarSlet
  2. He he, han har s.. lidt humor ham T. :o) Jeg er ikke sikker på at min mand kunne have fundet på det, men er 100% sikker på at han er af samme mening som T.
    Skal vi snart finde en fælles-fredag? (så vi kan få taget nogle madbilleder ;o)
    Knus

    SvarSlet
  3. Ha ha ha, thumbs up til Thomas!! ;-)

    Og hvor er du blevet dygtig til at hækle - nu også i firkanter! Wauw. Læreren er meget stolt! ;-)

    SvarSlet
  4. He, he god humor.....
    Du bliver da sej til det der hækling

    SvarSlet
  5. Det går da bare super godt med dit hæklen - glæder mig til at se nogle resultater.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  6. Wow, så man lige dig, blive vildt sej! Det er sgu da gået stærkt :)

    SvarSlet
  7. Hvor er du go'!! Jeg er også ved at lære mig selv at hækle.. Resultatet indtil videre kan du se på min blog ;).. Jeg er dog ikke kommet så langt som dig endnu..

    SvarSlet
  8. Hahahahaha god humor ham Tommi har!!! Det ku' min Polle også SAGTENS ha' fundet på! ;-)

    Hvor er du allerede blevet sej til at hækle! Det er altså også bare vildt hyggeligt at sidde med!!

    SvarSlet
  9. Hvor er du sej Libbie - er du nu helt sikker på at du ikke kunne hækle inden i lørdags?? :D

    SvarSlet
  10. Lena: JA DET SKAL VI :)
    Det må jo være jeres tur til at lave salat.

    Maria: Ja det blir´ bare SÅ fint :) Dygtig lærer jeg der havde!

    HelleJ.: Det kører bare for mig :)

    Tina: *griner* Jeg arbejder på sagen!

    Sara: Ja jeg kommer susende indenom...

    Maria: Jeg må lige ind og lurer hvad du har gang i :)

    Jette: TOTAL hyggeligt! (lidt mormor) men på en ok måde :)

    Line: Jeg har aldrig haft en hæklenål i hånden før i lørdags :) (tro mig) *griner* Hvordan går det med dine masker???

    SvarSlet
  11. HAHAHAHAHA genialt gjort af T....godt fundet på! ;0) og ja du er jo dygtig til alt hvad du foretager dig :0) kram

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)