mandag den 5. september 2011

Så kys det nu, det satans liv!



"Hej du der fremmede, hvor kommer du fra
det er i virkeligheden sådan en som dig jeg vil ha
Hun sagde: Kys mig du som i den smukkeste sang
Kys mig for livet, bare en enkelt gang..."

Bagte kys-kager den anden dag, de er et HIT herhjemme. I får lige den nemmeste (af alle) opskrifter.

3 æggehvider piskes stiv med 150g sukker
Tilsæt hakket chokolade og nødder efter behov
Afsæt dem i ok store klatter på bagepapir
Bag i varmluftovn 2½ time ved 100 grader


Kyssene puttes på lækker dåse og er hurtigt spist!

Go´ fornøjelse.

Posten kom også forbi fredag med endnu en sponsor-gave til blogtræf på lørdag (uha det er lige om lidt).
Denne gang er det søde Mette med bloggen Kirkesjov der har været super kreativ og sendt nogen lækre ting, som vi trækker lod om (jeg vil gerne vinde).


TUSIND TAK METTE, dejligt at du ville bidrage med lidt lækkert!

6 kommentarer:

  1. Mmm kyskager er bare lækre :) Og den dåse der, har jeg fortrudt jeg ikke købte i den lokale genbrug - de havde hele tre styks.
    Har lige sendt dig en mali ang. blogtræf :)

    SvarSlet
  2. Elsker hjemmelavede kys, og når der er æggehvider i overskud i køleskabet går de gerne til det:-)

    SvarSlet
  3. Mums de ser gode ud!! Eeeelsker kys!

    Og da så lidt med en lille præmie :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Jeg savler stadig over dine lækre kyskager - var/de er dælme gode ;0) Kommer gerne forbi snart igen og hjælper til med at låget kan lukkes :0)

    SvarSlet
  5. Hej!

    Din blog har fanget vores opmærksomhed på grund af kvaliteten af de opskrifter. Vi ville være glade, hvis du ønsker at deltage i Findeopskrifter.dk, så vi kunne oprette forbindelse til den.

    Findeopskrifter.dk er en søgemaskine, der samler de bedste danske madlavning blogs fra internettet.

    Flere hundrede blogs er allerede registreret her og drage fordel af den trafik, vi sender til deres websteder.

    For at deltage Findeopskrifter.dk, bare gå til http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Hav en dejlig dag!

    Med venlig hilsen
    - Elin, Findeopskrifter.dk

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)