tirsdag den 6. september 2011

Preewalker

Jeg er i 7 sind(!)

Emil rejser sig jo op ved ALT og med træ-/klinkegulv glider hans små fødder ofte. Så jeg overvejer kraftigt om han skal have et par små "sko". Sådan han kan stå mere fast på gulvet.

Billede lånt fra enfantfootwear.dk

Jeg forelskede mig ret hurtigt i disse fra Enfant (se mit tidligere indlæg)

Men...
Billede lånt hos arvingen.dk

Se nu lige disse fra "Smaller" fra See Kai Run!! Har mærket dem in real og de er MEGA lækre...

.....alternativet er at satse på den gode gamle Bundgaard (den laves nemlig også i brun)

Billede lånt hos GrowingFeet.dk
Men måske nogen af Jer har erfaring med preewalkers (sådan noget fint noget brugte hverken Anna eller Victor nemlig)..........

10 kommentarer:

  1. Uh, svært valg, de er jo super lækre alle tre... Jeg ville nok vælge de første, da der ikke er velcro foran, og derfor ikke er noget der irriterer, når man kravler - aner ikke om min logik holder stik, men sådan vil jeg umiddelbart træffe valget.

    Eskild brugte ikke preewalkers, og Bjørk er endnu ikke nået så langt.

    Held og lykke med valget

    SvarSlet
  2. Jeg købte et par preewalkers til Naja! Jeg valgte dem fra Bundgaard, af den simple grund at de (ud over at være lækre selvfølgelig!!!) gi'r god støtte til anklerne! Naja er nemlig hypermobil og hun var laaaaaaaaang tid om at lære at gå uden støtte! Men de sko var bare guld værd! De kan virkelig anbefales!

    SvarSlet
  3. Vi har kun prøvet dem fra Bundgaard, og har været meget tilfredse med dem.
    Mht småfolk/Most velourbukser til voksne, blev jeg anbefalet nr. Større end jeg plejer at bruge ( i butikken) så jeg købte 40, selvom jeg plejer at bruge 38. Men de er ikke så lange i benene, så hvis du har lange stænger, bliver de nok for korte...
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Ja, din tvivl kan jeg godt følge dig i - bliver selv helt i tvivl nu om jeg skal købe et par See kai run til Rebecca, som er ved at være vokset ud af hendes første prewalkers fra Bisgaard:-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes de første ser mest behagelige ud til buttede ankler

    SvarSlet
  6. Ang prewalkers - bundgaard er en klar favorit her i huset.
    De er lavet til små brede barnefødder.
    Jeg vil mene du skal ud og prøve - det er jo ikke sikkert at de alle sidder lige godt på truntens fod.

    Held og lykke med det rigtige valg ;)

    Bettina

    SvarSlet
  7. Jeg hepper også på Bundgaard modellen! De har den rette støtte til anklerne, når gangen endnu er lidt usikker (og så kan man jo altid skifte til en anden model i blødere skind, når ungerne pisker afsted og ikke længere vralter rundt, hvis du har forelsket dig lidt i sådan een....) Deres knogler er jo endnu så bløde, så Bundgaards pre-walkers er GULD :o)

    SvarSlet
  8. Åh ja - man vil jo sine børn det bedste! Som du jo ved har vi et par See Kai Run og de er møglækre! Vi har dog også et par fra En Fant, og de er også superlækre (mere enkle) og da der er velcro på både yder og inderside af skoene og tilmed elastik "bag" velcroen er de supernemme at få sat på foden - også selvom lillemanden ikke vil samarbejde ;-D
    Bundgaard skoen har jeg luret på, og synes også den er vildt lækker - dog synes jeg ikke umiddelbart at den virker ligeså blød som de to andre. Men det kan jo også være meget godt, hvis det ikke lige er dét man har behov for.
    Tror du skal mærke efter i dig selv og se på Emil, om det er bløde sko, han har behov for - eller om han måske allerede er nået det stadie, hvor skoene gerne må være lidt "hårdere", og dermed give mere støtte om foden...

    Pøj pøj - glæder mig til at se/høre om udfaldet ;-)

    De kærligeste hilsner, Louise (som også falder for BRUNE sko!)

    SvarSlet
  9. Tusind tak for alle jeres gode råd!

    (men jeg er stadig i tvivl) TYPISK mig.

    Tror jeg tager Emil med til staden og ser hvordan de forskellige "sko" sidder på hans fod

    SvarSlet
  10. Hvis det "kun" er til indendøres brug og i ellers har varme gulve, så vil jeg ikke købe nogle af dem. Han har bedst af at mærke/sanse igennem strømper. Hans små fødder bliver stærkere, når de ikke støttes af sko.
    Men selvfølgelig skal det lille pus ikke falde og slå sig hele tiden. Jeg gjorde det ( og anbefaler det i øvrigt til forældrene i vuggestuen) at købe strømper med gummidupper eller strikke nogle dejlig sokker og købe flydende latex og selv smørre en slå under.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)