fredag den 2. september 2011

Jersey


I dag kan jeg ikke se himlen for bare skyer.....!

Er LANGT OM LÆNGE kommet i gang med symaskinen igen (læs; juhu, jubi yeah yeah!)
Nøøj hvor er det dejligt. Denne gang med en challenge: At sy i jersey(!) Mange har ytret, at det er en kunst, at stoffet er "levende" og, at jeg skulle huske at bruge mange nåle.
Jeg synes, det er fedt at sy i jersey!! Sjovt (og lidt hyggeligt) at prøve noget andet.....og resultatet det flasher jeg senere.

Med ønsket om en rigtig god weekend.
Kærlig hilsen Libbie

6 kommentarer:

  1. Er helt vild med de skyer der! Uuuh glæder mig til at se resultatet :)).

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine skyer. Spændende at se hvad du arbejder på :o)
    Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Skyer er bare lækre uanset hvad du laver af det :) Men glæder mig til at se hvad det bliver til :)

    SvarSlet
  4. Jersey er rigtig lækkert, men det tager lidt tid og et par forsøg at blive dus med. Glæder mig til at se resultatet.

    Mvh Tina

    SvarSlet
  5. Jeg har også haft kig på netop det gule stof, men har afholdt mig, fordi jeg ikke mente, at jeg kunne i jersey med alm. symaskine, når sømmene ikke gi´er sig.

    Kan man det alligevel ???? Det ser ud som om dit projekt er syet på symaskine og ikke overlooker ???

    SvarSlet
  6. Kære Rie
    Få du nu bare købt det jersey stof! Jeg har brugt både samme maskine, synål og tråd. Jeg starter med at sy lige ud og siksakker bagefter, og bukserne er super fine. Jeg tager billeder af Emil i morgen :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)