mandag den 12. september 2011

Jeg har lavet hærværk!



Jeg elsker Alba Baby´s design!

Tilpas retro til min stil/smag og syet så børnene kan bevæge sig (det er klart én af mine mærkesager, når jeg køber/syer tøj)...
Billede lånt hos miinto.dk
Købte for et par dage siden disse Monkey Crawlers hos miinto.dk (vel at mærke på udsalg).

Meeeeen et eller andet trickede mig(!) da jeg stod med dem in real..


Tror det var opslagene - de virkede enorme i en str.80/86, som jeg har købt. Så prøvede at "slå dem ned", men så blev de jo ALT for lange til Emil.......

Min løsning blev, at jeg klippede ca. 3cm af bukserne og syede 10cm rib på...


Nu er de super, super skønne! Og man kan faktisk ikke se, at jeg har lavet hærværk på et par Alba og tilegnet dem mit eget design.

Synes det passede meget godt, at Emil var model på vores lækre brune badeværelse (mere retro blir´ det vist ikke)

Hav en fortsat god aften, nu er det Robinson-tid. Knus

7 kommentarer:

  1. He he, ja det er godt nok noget af et retro badeværelse. Du har ret i at det passer til buksedesignet. Havde billedet været lidt gulnet så havde jeg troet det var fra 70'erne. Fantastisk:-)
    Super fede bukser til skønne Emil!

    SvarSlet
  2. Fede bukser med en super løsning - god idé!!
    Og ja, så passer de da også lige til retrobadeværelset - det er faktisk ret sejt ;)
    Hyggelig blog du har her - jeg melder mig straks som fast læser :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  3. De blev da rigtig fine!!! Super løsning, de kan også bruges længere, når der er lidt rib at gi' af i længden!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er han tjekket og stylingen er i top ;o)

    SvarSlet
  5. Linsens: Jeg prøver og prøver på at give mine billeder et 70´er skær, men øv hvor det driller :)

    Mathilde: Tusind tak, er også SÅ glad for bukserne nu!

    Tina: Tak og velkommen til. Kigger også forbi hos dig :)

    Jette: Ja, nemlig ja :)

    Sara: Grib den, grib den :) Rib er fantastisk!

    Pia: Stylet 100% *griner* intet er overladt til tilfældighederne her!!! (not) - det var bare så nemt når nu han lige var blevet skiftet + at han synes det er fantastisk at stå og kigge ned i badekarret :)

    KNUS

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)