torsdag den 8. september 2011

Forberedelse

Havde kaffe-besøg den anden dag af min veninde, som er begyndt at hækle(!)
Se lige hvad hun havde lavet til mig! Den er SÅ fin


...og ellers stresser jeg en smule rundt, for hallo(!) blogtræf er jo ALLEREDE i overmorgen (gulp)

Så forbereder i stor stil.

Har fundet dytte-bytte-stof frem, fine gamle farmor-duge, broderier, saks, målebånd og jo jo har lånt en hæklenål ved min mor.... så hvem tør tage udfordringen op og lære mig hæklekunsten på lørdag?

GLÆDER MIG HELT VILDT!

6 kommentarer:

  1. Det skal nok blive rigtig hyggeligt på lørdag. Jeg glæder mig:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Er hvor er det et flot æble! Jeg glæder mig også rigtig meget.... ;o)

    SvarSlet
  3. Hvis du hjælper mig med mit mønster til børnetøj, så lærer jeg dig at hækle! ;-) Ses, søde.

    SvarSlet
  4. Jeg har også sorteret alt mit stod og fyldt en helt pomp-taske med stof. Tager også min pose med hækletøjet i. Vi skal nok få lært dig at hækle. Overvejer lige hvad jeg skal tage med til brunch bordet. Det bliver højst sandsynlig noget med æbler.

    SvarSlet
  5. Jeg tør godt give et forsøg på at lære dig at hækle, det er så hyggeligt og jeg glæder mig også helt vildt. Kig forbi min blog og se hvad jeg har forberedt.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  6. Altså nu er jeg jo ikke verdensmester til det hækling endnu, men jeg deler da gerne ud af min begrænsede viden! ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)