onsdag den 24. august 2011

Ren nostalgi


Emil har fået nyt sengetøj(!)
Søde Maria solgte ud af sin samling, og haps haps jeg fik fingrene i dette juniorsæt, som lige falder i min smag. Med det skønne gule lagen kan Emil kun sove godt (og måske han kunne sove bare lidt længere imellem sine nat-måltider, så kunne det være skønt)

Bamsen, Emil har i sin seng, kræver lige sin egen lille-bitte-ret-nostalgiske kommentar:
1) Min storebror blir´ født i 1975, han får senere den søde bamse
2) Da min bror ser mig for første gang, på sygehuset i 1979, har han taget sin bamse med og forærer mig den
3) Jeg gemmer den, og da jeg føder Anna i 2003, får hun selvfølgelig bamsen ned i sin vugge
4) Anna giver den til Victor i 2005
5) ...og som det mest naturlige giver Victor den videre til Emil her i julen 2010, helt uden at jeg har sagt eller fortalt historien til ham....

Så den lille gamle bamse passer på børnene her i huset.

9 kommentarer:

  1. Fint sengesæt og rigtig dejlig historie med bamsen:-)

    SvarSlet
  2. Hvor fedt at bamsen har fulgt jer alle, lidt en sød historie :) Og fedt fedt sengetøj :)

    SvarSlet
  3. Skøn historie, jeg har selv haft sengetøjet i gult og bamsen med røde tern i ørerne ;-)
    Det bringer gode barndomsminder frem.

    SvarSlet
  4. Sikken fantastisk bamsehistorie!

    SvarSlet
  5. jeg havde sengetøjet i grøn/blå/lilla og leder stadig efter det - har lige været så heldig at få fingre i et helt juniorsæt i den gule kombination og et pudebetræk og lidt stof i den brune som du viser her.

    SvarSlet
  6. Ej hvor skægt jeg har aldrig set sættet i de andre farver! Det er så dejlig blødt og Emil MÅ bare elske det ligeså meget som hans mor gør :)

    SvarSlet
  7. Uha, det er godt nok også lækkert det sengetøj!
    ...og hvilken sød historie om bamsen :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)