søndag den 14. august 2011

Nu med bambi på skabet

Man er til loppemarked. Pengene er vekslet til småmønter (for man vil ikke gi´ overpris). Man udsøger sig en ting og spørger til pris (forventer den er høj) men så bliver der svaret et ubetydeligt lille beløb og man skynder sig at betale og gå (for sælger snød da sig selv temmelig meget tænker man)!
Kender I det??
Lige nøjagtig dette skete for mig i går, da jeg var til loppemarked sammen med mand og svigerforældre.

Se lige hvad jeg fik med hjem(!)

Den fineste hjortekald fra Bing og Grøndahl til 50kr!!! Har lige googlet den og se her nypris er 1288kr
NICE

Fik også handlet en del andre ting, som jeg nok skal vise frem her på bloggen (men vi havde ikke plads i bilen på vej hjem)

Gjorde dog også et mere nostalgisk retro "kup"! Sådan ét der kan give mig tårer i øjnene.....

Svigermor har fundet mandens første sko frem og Emil kan passe dem.....!!
Er de ikke bare fine. Fuck hvor er jeg glad for, at hun ikke har fået dem forsølvet!

Vi har haft en dejlig weekend. Nu kører vaskemaskinen igen. I morgen skal jeg med Anna til første skoledag i 2.kl. Jeg håber, at solen skinner på hende! Solen SKAL bare skinne første skoledag.

3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se hvad du ellers har købt :) Jeg har lige været afsted i dag og fik købt en masse fine ting :) Og hvor er det fedt at Emil kan passe hans far sko - de er vildt seje :)

    SvarSlet
  2. Årh hvor er de bar skønne de sko!!! Jeg krydser fingre for sol til Anna imorgen!! :) God 1. skoledag i 2. klasse! :) :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)