fredag den 19. august 2011

Når det bare siger klik

Jeg må indrømme, at jeg var temmelig klatøjet da mobilens velkendte ret trælse stille/blide alarm-ringetone startede kl.06.00 i morges.....jeg er bare so not noget morgen-menneske (er man så A eller B menneske????)....

But anyway, jeg plejer at vælte ud af sengen alligevel, fordi jeg nyder mit morgenbad i ro og fred inden børnene vågner.

I dag var en lidt speciel dag, for efter at Anna og Victor var sendt i henholdsvis skole og børnehave, drog Emil og mig nordpå. Vi skulle besøge Maria - en underlig fornemmelse at køre imod et møde med en jo total fremmed, én jeg kun har mailet med....

Mødet blev fantastisk!! Jeg havde næsten fornemmelsen af, at Maria og mig har kendt hinanden altid. Vi snakkede total i munden på hinanden og delte mange af de samme synspunkter og holdninger. Skønt!

Vi har fået en masse på plads til vores blogtræf og jeg glæder mig mere og mere til den 10/9

Ingen tvivl om at dagen i dag har gjort mig meget rigere!


Tjek lige denne über skønne nøglesnor, som Maria havde lavet til mig(!) Jeg er bare SÅ glad for den og vil råbe Dankebaar når nogen spørger hvor den er fra...*smiler*

Blev også beriget med fedt retor sengetøj til Emil, lækre gule stoffer og Sonja til mine køkkenskabe.

Kan man andet end elske livet.....(?)

2 kommentarer:

  1. Ihh, tak for de pæne ord og reklamen - og i lige måde med det hele. Det var skønt at møde dig - og det føltes nemlig helt naturligt! Glæder mig til vi ses igen! :-)

    Knus

    SvarSlet
  2. Eeej hvor skønt!!! Ærgeligt jeg bor såååå langt væk, ellers ville jeg helt sikkert komme og blande mig i hyggen! ;) Hvor er den skøn den nøglesnor!!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)