tirsdag den 16. august 2011

Lækker inspiration

Super skønne ALTID kreative Anna alias LaRaLiL har i den grad inspireret mig (endnu engang)!

Da jeg læste dette indlæg hos hende begyndte hovedet straks at kværne.......nye sofapuder, nye sofapuder!!!! ha´ syet NYE SOFAPUDER. Pipingbåndet sprang mig i øjnene.

.....men kender I det(?) så flyver dagene alligevel afsted(!) Da så Tina også pludselig "blærede" sig med ny skide smart pude *smiler* og Maria også postede et indlæg med flotte farverige puder, ja så var der kun 1 ting at gøre KOM I GANG FR. MELCHART!



Måske Rie kan genkende noget af stoffet?

Det var sjovt selv at lave pipingbånd efter Anna´s udførlige DIY og jo jo tøser pude nr. 2 og 3 er allerede i produktion. Jeg putter hovedpuder indeni, så puderne bliver store og vamsede. Her i huset ligger vi nemlig helst og hygger, slumrer, slænger eller sover på sofaen...

6 kommentarer:

  1. Hehe, jeg skal også i gang med sofapuder :) Hey fedt tæppe du har, er det også hjemmelavet?

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu ikke selv forsøgt mig med pipingbånd, men det må jeg da hellere! Bruger det også flittigt nu, har gang i flere gaver og synes lige den detalje gør det sidste ;o)

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de fede :) Der har stået sofapuder på min To Do liste længe. Nu må jeg vist også hellere komme igang ;)

    SvarSlet
  4. Herligt at se, at du har kunne bruge stoffet. Det er blevet en fed pude. De der korssting billeder kan man få for en slik på loppemarkederne på Bornholm - nogle selvfølgelig pænere end andre, men det kan være, at jeg griber idéen.

    Pipingbånd gør bare altid endnu bedre.

    SvarSlet
  5. Elsker pipingbånd, men har nu indtil videre kun brugt det til sengetøj og bukser. Men fed pude, du har fået lavet dig.

    SvarSlet
  6. Line: Så se at kom i gang :) *griner* Ja tæppet er faktisk Emil´s, selvgjort og jeg er bare super glad for det!

    Pia: Ja nemlig ja, det er detaljen der lige gør det sidste :)

    Frk.Fie: 1000 tak! Jeg glæder mig til at se dine...

    Rie: Ja blev det ikke fint!(?) Jeg har lige syet én mere og her pryder dit stof det halve af bagsiden :)
    Jeg gav 10kr for kirken, det synes jeg ikke er slemt.

    A.U.: Tak! Jeg er også mega glad for resultatet.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)