fredag den 12. august 2011

The last one

Min sidste pakke er ankommet fra søde Rie/Fr. Høll´s Skriverier og hold da op den var værd at vente på!!

Skønne stoffer, søde klemmer, lækker Løv the, klistermærker (som Anna allerede har brugt) og den fedeste retro taske, som jeg tror Rie selv har syet(?)


Den har en super størrelse (21x33cm), så Rie den vil jeg bruge til mit pusleunderlag, 2 bléer og nogle vaskeklude, når jeg skal på farten, uden den store trælse pusletaske som jeg bare måtte eje fra Gaia&Ko.

Dagens projekt:
Rydde op i ungernes tøj, sortere og pakke i sække. Der er en dame her i byen, som samler børnetøj sammen og sender det til fortrinsvis Letland, Litauen og Rumænien.

Hvad er dit projekt for i dag? 

1 kommentar:

  1. Glæder mig, at du kunne bruge det. Ja, det er mit eget værk, derfor også de små skønhedsfejl.

    Min dag har stået på pasning af et stk. dreng, der er ved at få tænder - virkeligt spændende.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)