mandag den 29. august 2011

Kast nogen bolde op i luften...

.....der er altid nogen der griber mindst én af dem!

For nogen tid siden faldt jeg over et godt tilbud fra Xoeinding, Line solgte ud af sine lækre stoffer.
Jeg mailede lidt frem og tilbage med Line og bad hende sammensætte en pakke til mig med gule/orange stoffer, eneste krav var at jeg fik et stykke af Graziela æblerne. Se hvad Line sendte til mig(!)

I´m in love

Nu kan jeg snart komme i gang med mit slumretæppe!
Så sprang jeg simpelthen ud i det med begge ben og kastede et par sponsor-bolde op i luften(!)
Super søde friske Line var hurtig til at gribe den ene og sagde simpelthen JA til at sponsorere vores blogtræf. Så hun har brugt kostbar tid på at lave pakker til vores goodiebags! Line, vi (Maria og mig) kan ikke takker dig nok, vi glææææder os til at pakke op!

...og tøser, så blev det mandag igen. Vaskemaskinen kører rundt og rundt og kaffemaskinen spytter kaffe ud til morgen-trætte mig.
Emil ELSKER sin mor om natten..........! Need I say more(?)

9 kommentarer:

  1. Laber stofpakke! NU har du da efterhånden meget gult stof. ;-)

    SvarSlet
  2. Det blir VIRKELIG et flot tæppe når det en gang er færdig, det må jeg sige.

    Tillykke med den smukke pakke...

    Og hvor er det fantastisk når vores små babyer virkelig ELSKER os om natten, ik:-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også en dreng, der elsker mig om natten - og da elsker hans mor ham lidt mindre end ellers. Specielt med tanke på, at jeg på torsdag starter arbejde.

    Lækker stofpakke. Jeg har tidligere også købt en pakke med gule stoffer hos Line. Kan se, at nogle af dem er de samme som dine.

    God fornøjelse med dim.

    SvarSlet
  4. Nøj, en lækker pakke stof, du har fået dig der:-) Jeg føler med dig(og jer andre) mht. natteroderiet. Det er ikke nu, jeg skal sige, at der er 5-6 timer mellem Astrids måltider om natten, vel?!:-) Nyeder det og håber det varer ved...

    SvarSlet
  5. Maria: Jo nu er stakken ved at være klar til at jeg sætter gult tråd i maskinen :) NICE

    Louise: ....når man vælter ud af sengen halvt vågen, halvt sovende for gud ved hvilken gang og barnet sender store smil....måske de griner af os fordi vi ligner l...(?)

    Rie: Åh torsdag....det er bare lige om lidt!

    A.U.: Grrrr :) Tror kun Emil har sovet så længe 3 gange *smiler*

    SvarSlet
  6. ha ha ... ja du har ret, det er ski nok det de gør.... Og så har man det jo med at tilgi det meste alligevel:-)

    SvarSlet
  7. Sikke noget lækkert stof:-)
    Her har morgenkaffen heller aldrig smagt bedre end efter jeg blev mor;-)

    SvarSlet
  8. uh, godt at de kommer over det der om natten- men nu hvor Pernille meget gerne ville sove uden bleen om natten- men vågner hver nat af at tisse i sengen ja så kan jeg mærke at jeg hurtigt kom ud af form mht at rode rundt efter andet en en enkelt sut til Josefine af og til.. så hun får stadig ble på lidt endnu- og hvor er det en lækker pakke- og så fedt at I får stof i goodiebags'ene.. ærgerligt at der er en storebæltbroafgift mellem mig og jeres træf..

    SvarSlet
  9. Jeg kan jo bare sige velbekomme :) Jeg er glad for, at du/I er glade!
    Kh Line

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)