tirsdag den 9. august 2011

Kagebag til aftensmad

Kender I Lone Landmand?

Det gjorde jeg ikke, før jeg læste om hendes nye kogebog i avisen og kvinden er jo herlig!

Hun inspirerede mig den anden aften kl.17.30 til at bage en amaretto-kage til aftenskaffen, selvom jeg nok burde ha´ gjort den kylling klar, som sku stå i ovnen i en times tid, nå men pyt.

Opskriften finder I her hos Lone

Den var super nem at bage og med få ingredienser.



Emil, han prøvede på at hygge sig imens, men han fattede ikke, at han ku lave larm og slå med grydeskeen på gryden.....men mon ikke han med tiden lærer det?(!)

De smarte servietter fandt jeg i den lokal Fakta til 10kr, ned i vognen med dem!

3 kommentarer:

  1. Jeg er fast læser hos hende. Fandt en god opskrift på kaffe-sirup med vanillesmag, og siden har jeg fulgt hende.

    SvarSlet
  2. Han er altså god, ham Emil...endnu et herligt udtryk ;o)

    SvarSlet
  3. Hende må jeg da lige få kigget lidt på, tak for tipset!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)