søndag den 21. august 2011

Jeg havde lovet

...at vise Jer, hvad jeg ellers fik købt til loppemarked sidste lørdag(!)


En super fin barnevogn til 30kr. Anna er bare  glad for den og triller lystigt rundt med Katrine (dukken)


Velholdt Brio køkken 30kr. Det er tiltænkt Emil, så indtil videre står det på loftet.

Fed amagerhylde 20kr. Svigerfar har allerede slebet den ned for mig og "diskussionen" herhjemme lyder nu på, om den skal males gul eller sort......(hvilken farve er det mon jeg gerne vil have???)

Svigermor samler på Madam Blå og købte sæbe-holderen til mig. Den står nu ved kældervasken og holder på opvaskebørsten. Dejlig praktisk, og jeg har nu altid godt kunne lide den blå farve. Der er noget hyggeligt over den!

Så alt i alt en super dag med gode køb - (I skulle ellers have set min mand i hovedet, da jeg kom trillende med barnevognen, som havde køkkenet ovenpå *griner højt*.....godt at han har sagt ja til mig)

3 kommentarer:

  1. Super skønne og billige ting du har fundet :) Hehe, kan lige se hans ansigtsudtryk for mig, da du kom trillende med sagerne ;)

    SvarSlet
  2. Det skal børnene nok få mange gode timer ud af :) Og sikke nogle gode priser!!

    SvarSlet
  3. Lækre ting Libbie! Vi må bare indse at de mænd aldrig lærer at forstå os kvinder!!! *Griner*!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)