søndag den 28. august 2011

Garagesalg


Billede fra den ene garage
Det var en sjov oplevelse at afholde garagesalg, og der kom en del pensionister og gode veninder.........
Jeg synes, vi havde mange fine ting til billige penge(!) men måske folk bare har "ragelse" nok selv i skabene(?)
Mange fortalte mig om AAALT det de selv har stående, som de ikke bruger, hvortil jeg tænker, jamen så hold da selv garagesalg, gør noget ved det istedet for bare at snakke om det.....


Vi tog vores gamle Danmarkskort med ind igen, det skal ikke bare foræres væk og min skønne Fog&Mørup trompetlampe(!)....åh suk. Min drøm er, at få den til en autolakerer så den kunne blive hvid. Aner ikke hvad sådan én omgang kunne koste, men manden er ikke vitterlig begejstret for lampens design....

Jeg synes den er fantastisk

Burde gå i gang med at pudse vinduer, Emil sover og amagerhylden skal også males.....energien mangler lige p.t. Måske en kop Løv the kunne gøre underværker?.....

Kærlig hilsen

5 kommentarer:

  1. Hvis I en dag vil sælge jeres fine Danmarkskort siger du bare til ;o)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med Danmarkskortet. Hvordan kan det dog være, at ingen ville købe det??. Hvad skulle du have for det, hvis man må spørge så skørt???

    SvarSlet
  3. Kære Pia, det er skam til salg for vi har også et verdenskort som vi vil beholde (og har ikke plads til 2) Kortet er intakt med de der aluminium rør i begge ender og læder stroppen til at hive i. Vi har selv pillet det ned fra en skole i Tyskland som skulle have de der elektroniske tavler.
    Hvad vil du give? Send mig en mail :)

    SvarSlet
  4. Nøj det er da helt vildt. Kan man byde på det store Danmarkskort? Kan komme og hente det med det samme. Hvordan står det til med blogtræffet?

    SvarSlet
  5. Super lækkert Danmarkskort! Har desværre ikke plads til det, men det er SÅ lækkert!

    Og skøn blog, som jeg fandt via dankebaar - melder mig fluks som fast læser.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)