onsdag den 17. august 2011

Et kompromis

....min mand tog en tur i det lokale byggemarked og købte noget (uden at spørge mig) og kom glad hjem med sin ny-erhvervelse.....(!)

Jeg må indrømme, at jeg grinte og tænkte "HVAD f.... skal vi med sådan et monstrum".....

Men jeg gik på kompromis og "tingen" blev hængt op....


Men tøser(!) en støvletørrer er sgu smart når nu Victor boltrer sig på legepladsen i silende regnvejr!
Den er ikke særlig køn, men MEGET effektiv.
Har sagt undskyld til min mand...

Har I også prøvet noget lignende?

4 kommentarer:

  1. Haha! Hvor smart :-)
    Min kæreste slæber såååå meget lort med hjem. Mest højtalere og andre grimme tingester.
    Som modtræk slæber jeg også en hel masse lort med hjem... ;-)

    SvarSlet
  2. Måske den kunne blive kønnere at kigge på, hvis du satte noget masking tape på den :) Men praktik er den :)

    SvarSlet
  3. Ej, hvor sjovt! Vidste slet ikke sådan en tingest fandtes.

    Men kan godt se det praktiske i det.

    SvarSlet
  4. Haha, ind imellem er man bare nødt til at vælge funktion fremfor æstetik :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)