torsdag den 4. august 2011

Et dejligt bekendtskab


Kender du Frk.Revald???

Jette er vadet ind i min verden med træsko på(!) som man siger. Mon Jette igrunden ejer et par træsko?? Hmm...
Det er jo det fantastiske ved blogland. For man stifter nye bekendtskaber, uden at man jo som sådan kender nogen 100% - sådan har jeg det med Jette

Jette har været med til pakkeleg her hos mig, og sendte mig forleden en dejlig pakke!

3 stykker stof, er helt syg med de gule prikker(!) og håber der er nok til et par shorts til Emil.
Et meget fint lommetørklæde, sådan et som min mormor altid har i sin taske
En super-elefant-fin hagesmæk designet af Jette her self naturligvis
SUPER fede retro knapper!!
...og et lækkert stykke sæbe til toilettasken.

TUSIND tak betænksomme Jette

3 kommentarer:

  1. Det var da en rigtig lækker pakke! :o)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget til pakken fra Jette alias Frk. Revald. Super hyggeligt med sådan en pakkeleg!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare sød Libbie!!! :) Skønt at du ku' bruge pakken! <3

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)