fredag den 5. august 2011

Det rene optrækkeri!


Der skal nye shorts til når man nu skal på havet for første gang!

Denne gang syet af et gammelt gardin, som min mands moster faktisk brugte til sin båd. Så her er der både syet genbrug og nostalgi sammen.

Her i byen er der fest (byfest). Årets begivenhed for ungerne. Tivoli er kommet og hold k... hvor er det DYRT! 30kr pr. gang de skal prøve noget. Jeg græmmes.

Nå, men mit hjerte smeltede dog temmelig meget, da Victor brugte sin ene billet på 12 skud og skød sin første rose ned til mig <3


Den dreng blir´ en hjerteknuser....

4 kommentarer:

  1. Skøn lille fyr på havet - og fede bukser!

    Og ja - jeg er selv en mega nærrigpind hvad angår lige præcis sådan noget, men når man så ser ungernes smil og glæde, så er det, det hele værd :-)

    God weekend til dig og dine.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Ej hvor sødt, en rose til mor :o)
    Rigtig god weekend ønskes herfra

    SvarSlet
  3. Søde bukser og fedt at det er båden gamle gardiner :)
    Og ja, det er bare dyrt at komme i sådan tivoli, det kostede også 30 kr. pr. billet eller 10 for 250 kr til Vorbasse Marked, men når glæden bare stråler ud af øjnene og der kommer skraldgrin, så er det det værd :)

    SvarSlet
  4. Uha sådan en gave fra ens søn bliver gemt hele livet:-) Kh Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)