mandag den 15. august 2011

Barselsgave

Min dejlige veninde har født sin søn, Julian, og hun havde strengt sagt til mig, at hun KUN ønskede sig noget til ham, som jeg selv havde syet(!)



Så tør man jo heller ikke andet, vel???


Jeg nåede også at sy en hagesmæk til ham, og så havde jeg jo købt en frugtpose hos Småfolk med storke på. Der sneg sig selvfølgelig også et par Hama-æbler med i pakken, som gjorde lykke!


Storesøster, Malou, fik også sin helt egen gave.....det er jo specielt at blive storesøster!

10 kommentarer:

  1. Åh hvor er det fint. Hjemmelavede barselsgaver er noget helt særligt. Jeg er vild med de bukser. Jeg bliver nok nødt til at bestille noget hos dig en dag.

    SvarSlet
  2. Der er da heller ikke noget bedre end hjemmelavede brugbare gaver :) Og så er det jo unikt :)

    SvarSlet
  3. Mathilde: Tusind tak. Du smider bare en mail :)

    Line: 100% unika design :) Jeg elsker også hjemmelavede gaver, de emmer af personlighed.

    SvarSlet
  4. Flote, flote bukser du har syet. Intet er så godt som hjemmelavede gaver.

    SvarSlet
  5. Super fede bukser! Lækker barselsgave! :)

    SvarSlet
  6. Uha, jeg glæder mig til min barselsgave allerede ;0) hihi...

    SvarSlet
  7. Dejlig barselsgave at få - søde elefanter ;o)

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine, kan godt forstå hun blev glad for dem :o)

    SvarSlet
  9. Sikken dejlig barselsgave!

    SvarSlet
  10. D.S.H.H.: Tusind tak og velkommen til min verden :) Altid dejligt at nye kigger forbi!

    Jette: Tak søde!

    Aussie: Ja det gør du vel *griner højt* Men det ku da være super lækkert hvis jeg allerede nu kunne vælge stof!!!!

    Pia: Ja det var en rest jeg fandt i stof2000 :)

    Lena: Hun blev super glad. Hun har kigget i din 2.hand "butik", men Malou er allerede i str.92 desværre.

    Bebe: Den faldt også i god jord :) Skønt at give noget væk som falk blir´ så glade for!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)