lørdag den 23. juli 2011

Stjernehimlen

I mit tredje indlæg her på bloggen "Hama i mit hjem" - som jeg udgav den 31. maj, skrev jeg om den stjernehimmel, som jeg har lavet til Emil og om den, som jeg havde lovet Anna-tøsen(!)

Altså stjernerne var jo lavet, men så var det liiiiiige det der med at få dem monteret.



Jo jo tjek til den opgave....
Nu har jeg så også nået at lave blå, grønne, gule og orange stjerner til Victor - han skulle jo ikke snydes!

Dejligt at alle 3 børn nu sover trygt her på vores matrikel under hver deres stjernehimmel!

6 kommentarer:

  1. Sød ide, den er blevet rigtig fin! :o)

    SvarSlet
  2. Ihh hvor er den fin.
    Der er bare ingen grænser for hvad hama perler kan bruges til - hvilken god opfindelse :o)

    SvarSlet
  3. Hvor er den altså super fin! Den idé tyvstjæler jeg lige (til min datters værelse når det engang bliver lavet færdigt i løbet af sommeren/efteråret), hvis det altså er ok? Jeg har også selv leget lidt med Hama (mini) perler - resultatet kommer op en af de nærmeste dage...
    Mvh Maria

    SvarSlet
  4. Åh så fin! Det er altså imponerende hvad Hama perler kan bruges til :-)

    SvarSlet
  5. Tusind tak :)
    Uroen fandt jeg i Panduro til 19kr (herregud) - Det voldte mig problemer dengang jeg lavede den til Emil, så hans er lavet på en gammel rusten ring fra en stor lampeskærm (som jeg faktisk fandt på fortovet) *griner* vupti så smed jeg den ind under barnevognen - total pose-dame agtigt!!!
    Og Maria selvfølgelig skal din datter da også ha´ en stjernehimmel :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)