onsdag den 20. juli 2011

Skønt print

Styledelux.com sælger ud af deres Småfolk baby lager, fordi de ikke skal forhandle det mere!

Var lige et smut "forbi", og havde jeg ikke orange elefanter på hjernen så skulle Emil uden tvivl sove i dette absolut skønne retro print


Sengetøjet (baby-dyne-str) kan købes HER og er nedsat til kr. 162,47(!) Virkelig et scoop i mine øjne.

Nå men dagen i dag sysler jeg udenfor, solen skinner og ukrudtet er meget grønt! Men her blir´ så fint.
Så er der blevet "smidt" et bord af i min indkørsel, som skal bruges til sybord. Det er lige i øjet, mangler bare lige et par "knopper" til skufferne, men mon ikke jeg kan finde nogen smarte et sted? Billede af bordet kommer senere.

Nyd dagen i dag og husk at trække vejret helt ned i lungerne.

2 kommentarer:

  1. Hejsa Libbie!

    Jeg vil bare lige fortælle dig, at jeg har nomineret dig til en blogaward hos mig!

    Knus Mie

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)