søndag den 31. juli 2011

Søde tanker sendt fra Ragiffen


Maria alias Ragiffen har pakket og sendt disse lækkerier til mig!!

Tænk at hun, uden at blinke, tog det lækre stykke stof (som har været hendes bedstemors!) og tænkte, at det skulle jeg have! Det er super flot, velbevaret og temmelig frækt med den orange stribe - absolut frækt på den fede måde.

Kære Maria, jeg vil nøje overveje hvad stoffet skal bruges til :)

Derudover havde hun også sendt mig blåt filt, 2 balloner, bogstavsklistermærker, et Samvirke blad fra 1949 og 2 bittesmå bamse knapper.

Tusind tusind tak Maria.

...OG hvis du er hurtig som en ninja, så KLIK HER og meld dig til pakkelegen hos Maria.

3 kommentarer:

  1. Hej! Har sendt dig en mail ang blogtræf som jeg rigtig gerne vil med til. Fin blog du har:-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. Kære Christina
    SUPER SUPER LÆKKERT
    Jeg tjekker fluks min mail i morgen :)
    Skønt med tilmeldinger. Glæder mig til vi ses så.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Libbie
    Hvor er jeg glad for at du kunne lide min pakke :)). Er spændt på hvad du finder på med stoffet - selv er jeg bare en klovn bag symaskinen (der skal vist lidt øvelse til) ;)...
    Kh Maria

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)