torsdag den 21. juli 2011

Så har pakke-legen ramt mig!

Spaceblue-Spaceblue alias Karin opfordrede til pakke-leg den anden dag og jeg hoppede hurtigt med!

I går kom posten så....


Karin har sendt mig 3 stykker stof, de 2 af dem - som er med forskellige blomster, virker sådan lidt tekstil-dugs agtige, så spændende hvad jeg kan få ud af dem :)
Så er der lidt klistermærker, 6 maritime sjove knapper, duftelys og en halskæde.

Tusind tak for din gave til mig Karin! Jeg har sendt retur til dig og glæder mig til din reaktion.
Har du lyst til at være med i pakkelegen, skal du blot gøre sådan her:
De 2 første, der lægger en kommentar til dette indlæg, sender jeg en pakke til.
De sender en retur til mig, og laver et indlæg på deres blog, så legen kører videre . . .



Hvem mon har lyst til at være med?

8 kommentarer:

  1. Det lyder spændende!!! Jeg vil gerne være med!!!!

    SvarSlet
  2. Sikke fine sager! Jeg vil også gerne være med! :))

    SvarSlet
  3. Fedt Jette og Maria, så fortsætter legen :)
    Vil I være søde at sende mig Jeres adresse på min mail Libbie@toftlund.net

    SvarSlet
  4. Hej Libbie...

    Det er bare en rigtig skøn pakke du har sendt til mig. Jeg er meget glad for alle tingene i den. Jeg har lavet et lille indlæg på min blog om pakken. Ej hvor er det bare skønt med de små pakker. 1000 tak (den stofpose - I love it, måske skal mine hæklenåle flytte ind i den).

    Knus Karin

    SvarSlet
  5. Tusind tak for din fine pakke! Jeg har skrevet et indlæg om den på min blog. Tænkte om du ikke lige kan sende mig din adresse på min mail melkjaer@gmail.com - manden min smed indpakningen ud og pist væk var din adresse! :(

    SvarSlet
  6. Søde Maria
    Jeg sender min adr til dig igen
    (altså de mænd! de er da heller ikke til at have indendørs) *griner højt*

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)