tirsdag den 26. juli 2011

Jeg fik en buket blomster



Inden Anna og Victor tog på ferie, hos deres far, lavede de henved 30 små søde Hama-blomster til mig.
Jeg blev helt rørt over deres meget "naive" måde at sammensætte farverne på(!)

Men jeg elsker de blomster og de er nu kommet til deres rette.

Vi nyder vores ferie. Har i dag været i biografen og set "Orla Frøsnapper" *griner* en fantastisk børnefilm! Anna går nu og siger:" Go´eftermiddag undermåler" og "....er der nogen her der har bestilt nogen tæsk!?"

Så de kreative sysler er lidt på standby. Nåede dog også fobi Stof2000 og fik handlet pladevat (har bestilling liggende på et tæppe) + noget elefantstof der var nedsat med 30% (det ku´ jeg ikke la´ ligge)

Drikker Kusmi te (absolut FANTASTISK) og tænker at livet er en gave!

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle søde blomster. Må jeg tyv-stjæle idéen? :o)

    SvarSlet
  2. Nåhr hvor sødt. Rigtig fin "buket" og det bedste er, at de er langtidsholdbare:) Sukker også lidt over vasen. Er vild med både farve og form!

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå at du er glad for de fine blomster!!!! Hvor er de skønne!!!!! Jeg har lavet et lille pakkelegsindlæg, (det var vidst et selvopfundet ord hihi), tusind tak for din fine gave altså!!!! Og dit søde kort - ikke mindst!!!!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde! Jeg har en stor vase jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal bruge til. Den kan nemlig IKKE holde vand - De små blomster her ville da bestemt være en mulighed:-)

    SvarSlet
  5. Er altid dejligt at få blomster; i sær når de hverken drysser eller bliver kedelige.
    Det er virkelig en fin ide

    SvarSlet
  6. Katrine: Se´følig må du det :) Frem med Hama-perlerne!

    Malene: Tusind tak! Det er vasen som jeg skrev på ønskesedlen til vores bryllup (uden min mand vidste det) *smiler* Nu har han vænnet sig til den :)

    Jette: Jeg iler ind til dig og kigger :)

    Dorthe: Tusind tak, du må i gang så din vase kan komme til sin rette :)

    Rebekka: Blomster kan man ikke få nok af vel... og velkommen til :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)