tirsdag den 19. juli 2011

Håndleds-smykke-kunst

Er helt vild med de søde blomster, som min mor hækler, når hun sidder som passager i en bil, nyder haven fra sin terrasse med en kop kaffe, besøger min gamle mormor og sidder og snakker om vind og vejr, sidder hos en sovende Emil, imens jeg suser ned og handler, imens min far ser en gammel dokumentarfilm på Discovery eller..... Kort sagt min mor hækler konstant *smiler*

Nå, men til sagen(!)
Sad den anden dag med endnu en blomst og fik en smart knap sat på....tænkte tænkte tænkte og vupti så kom idéen...



Jeg er helt vild med dem. Håndleds-kunst i alle mulige afskygninger og som sætter spræl på hverdagen.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fine. En dejlig blod du har, melder mig som fast læser.

    SvarSlet
  2. Det er skønt med mødre, der hækler ;o)

    SvarSlet
  3. nej hvor er de bare flotte.

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte!!!! Endnu en grund til at jeg MÅ lære at hækle!!!!!!!!

    SvarSlet
  5. Når du nu har lagt dem op sådan samlet så er jeg altså også bare vild med dem t har valgt! Kan du lave en i stil med til mig dog gerne med gul istedet for grøn? ;o)

    SvarSlet
  6. Dorthe: Tusind tak og velkommen til!

    Pia: Mødre er bare ikke til at leve uden :)

    Louise: Tak, jeg er også yderst tilfreds med resultatet.

    Jette: Maria lærer os da at hækle til blogtræf!!

    Aussie: Jeg har kun solgt 1 til T. Hun valgte nr. 2 fra toppen, den med blomsterne :)

    SvarSlet
  7. JA det synes jeg lyder som en rigtig GOD ide!!!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)