fredag den 22. juli 2011

Er vi født med et "købe gen"?

Var på shoppetur sidste onsdag og købte:

2x25g Kusmi Tea - "Green St.Petersburg" & "Kashmir Tchaï" (nu skal det prøves), "LØV Organic" black tea chocolate - vanilla (faldt total for dåserne + at te-damen sagde det var det sidste nye hippe økologiske produkt (ja så sku det jo også prøves!)), 40 karklude, 24 skurresvampe, 4 Kokeshi dukker, 10 forskellige stoffer, et stykke lilla rib (25cm til 11kr!!!), 10m grøn kantbånd, 25m gul kantbånd, hvid sytråd, gul sytråd, den sødeste saks med Mummi (kun til stof-brug), 2 ophæng til stjernehimmel (Victor må også hellere få én), 2 sværd + 1 skjold (når vi skal til Barda træf), opbevaringsdåse (også med Mummi) til min the, 4 poser pasta, lagen til dobbeltseng, kuffert med påtrykt kylling, lagkagelys, 100 lagkageflag (til Anna´s fødselsdagsfest på søndag), 4 hårspænder, 18 hårnåle, 49m satinbånd (lime, gul, orange, lilla), orange papirclips, 2 natdragter og 4 body´er (til Emil), 2 par sandaler ((50kr pr. par i Bilka...!) til mig selv) + Logg strikkjole (nedsat til 100kr), t-shirt (til Victor), lilla top med blonder (til Anna), 6 lys (3 gule, 3 lilla), gul ring + armbånd, the filter, 3 små aktivitetsbøger til bagsædet (tænk ferie), lille alubakke (sådan én til 6 frikadeller der lige skal lunes), fluenet til barnevogn, 12 blyanter, 2 Sirio stjerne (YES YES YES), 2 Avento stager (JUHU), Rice fluesmækker (i gul naturligvis), 5 badegummi-ænder, 2 små gennemsigtige æsker fra Søstrene Grene, 3000 hvide Hama-perler, 3000 sorte, 1000 gule, perlebræt med bogstaver, Hama Inspiration nr. 11 og et par total cool solbriller til mig.....



Købe gen eller ej???

12 kommentarer:

  1. Et lille købe-gen måske:-) Ser lidt vildt ud, når man sådan remser det hele op, så det undlader jeg, når der har været shoppetur:-) Kh Christina

    SvarSlet
  2. Åhh sikke mange fine ting. Jeg har også lige købt min første Løv-the, mums siger jeg bare :o) Og så har jeg lige fået mine første 4 Kähler krus, Love Them <3.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hooooold nu op, det var mange ting - men du må jo have 'manglet' det :)

    SvarSlet
  4. Det var skisme da noget af en liste:-) Men kender det selv alt for godt. Det kunne være man skulle prøve at liste det op næste gang, der går shop-amok i den...

    SvarSlet
  5. Åhhhh, Man skal aldrig liste sine shopping indkøb op, så lyder det jo voldsomt. Jeg tror der er et købegen i os alle.

    Teen fra Løv bliver du glad for - specielt, hvis du ellers er til Kusmi Tea. Jeg har ikke lige prøvet den smagsvariant, du har købt, men deres gule og blå bøtte er rigtig gode.

    SvarSlet
  6. Købegen - absolut :-) og alle ting på din liste var da uden tvivl nødt til at komme hjem til dig og bo :-) Er helt vild med elefantstoffet, hvor har du købt det? God weekend!

    SvarSlet
  7. Frk.Regnbue: Velkommen :) Ja det blev noget af en liste (hmm) *smiler*

    Lena: Løv the´en er rigtig go, så sådan én kop må vi ha´ sammen SNART! Hva´ farve har du købt K-krus i??

    Line: Se´følig(!) Jeg manglede ALT :)

    Auvills U.: Når du nu skal på din første shoppe-tur med dejlige Astrid så glæder jeg mig til at se din shoppe-liste :)

    Fr.Høll: Det er jo lidt smart at man kan nøjes med at købe små breve med the´en, så må da prøve den gule og blå som du anbefaler :)

    Bebe: Elefant-stoffet var på udsalg i stof2000 til 30kr. pr. meter(!!!) Købte det også med grønne elefanter (kan bare ikke få nok) Se evt Emil´s shorts i banneret til venstre :) De blev SÅ fine!

    TAK for alle Jeres dejlige kommentarer og jeg udleder hermed, at vi ALLE har et købegen (om vi så vil stå ved det eller ej) *griner* Nu pakker jeg bilen og kører ud og mødes med T, som har ferie fra i dag, vi vil en tur på gågaden og ha´ en stor is. Knus

    SvarSlet
  8. Min kæretse sidder lige og kigger mig over skulderen og griner!!!! Sådan et gen har du også skat!!!! Bekræfter han grinende.. HMMMM, føler mig ellers helt uskyldig! Hihi...

    SvarSlet
  9. Du har da glemt noget . . . du købte da også 3 ruller papir i Panduro

    SvarSlet
  10. Sådan Melchart, synes nok der manglede noget ;o)

    Libbie: Jeg er så klar på en kop the, meget SNART :o) Har købt 2 hvide og 2 lyseblå krus.

    SvarSlet
  11. Synes det er helt ok ( kan jo ikke modarbejde det gen), sådan må jeg jo skrive i dag efter mit indlæg og din kommentar....så du er ikke alene ;o)

    SvarSlet
  12. Hold da helt ferie! Jeg opgav fuldstændig at læse det hele, ha ha ha ha... ;-)

    Elefantstoffet er skønt - har det også selv i MANGE varianter!

    Kh Maria

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)