mandag den 11. juli 2011

DDV

Jeg har nu i 5 uger atter levet efter De Danske Vægtkonsulenters principper og voila har tabt 5kg(!!!!!)

Det er super skønt og alt mit tøj vælter ud af skabet og råber:"Ta´ mig på, ta´ mig på" - det er fantastisk at jeg igen kan passe det (læs; jeg tabte mig rigtig meget efter Victor´s fødsel og købte RIGTIG RIGTIG meget tøj) *griner* og jeg er glad for hver eneste del!

Har lyst til at fortælle alle hvor lækkert DDV´s kostprogram er. Hvor meget skøn mad man må spise. Frisk frugt og spændende grøntsager. Jeg har ikke deltaget i deres "grupper", men bare købt et par af deres kogebøger og selv sammensat hvad jeg må spise. Det er nemt, og pengene jeg sparer kan jeg jo købe tøj for (ups)

Den anden aften fik jeg f.eks. 170g kyllingkød sammen med en omgang lækker coleslaw, som var med snittet hvidkål, gulerødder, forårsløg og en frisk dressing bestående af let mayo, sennep, hvidvinseddike, flydende sødemiddel, salt og peber. Velbekomme.



Så blev det mandag og en ny uge truer: I morgen mødregruppe her (jeg SKAL bare have vasket gulvene), onsdag total shop-amok tøse-hygge tur med min mor (og Emil), torsdag besøg på mandens arbejde og hygge hos svigerforældre, fredag besøg hos mandens moster, som har snakket om, at hun har noget gammelt stof liggende(!!)

Jeg glæder mig til alt det jeg/vi skal, nyder hver time af mit liv for livet er da fantastisk!

9 kommentarer:

  1. Hejsa
    Jeg følger også principperne i DDV, når jeg trænger til at smide de overflødige kg...jeg har fulgt det de sidste 4 uger og smidt 5 kg...nu holder jeg lige pause mens vi holder ferie..og så ser jeg om der er brug for et par uger mere efterfølgende...Jeg har heller aldrig gået til deres kostvejledninger, men fået opskrifterne og principperne.
    Dejligt når man synes ens krop ser ud, som man gerne vil have det (læs: jeg tænker ikke på de løse efter-graviditetsdeller, he he...som nok kræver en del træning, hvis det overhovedet kan trænes væk?)
    God uge.
    KH Mia

    SvarSlet
  2. I er godt nok et par seje tøser!! Godt gået! Hvad gør i helt præcis når der skal laves aftensmad?? Laver 2 menuer, eller??? Jeg er ret sikker på at min kæreste (på 205 cm godt skruet sammen) ville pive noget hvis han fik serveret kogt kylling med coleslaw :-O For slet ikke at tale om lillepigen, som helt sikkert ville rende ned og spise hos vores tyrkiske underbo, der lave SÅ GOD mad!!! HVAD GØR I????

    Vil tøffe ned og få taget 15 blodprøver i en fart! Jeg faster, JEG HAR SERIØST BRUG FOR MIN MORGENKAFFE!!!!!!!!

    SvarSlet
  3. Mia: Og man har det bare SÅ godt(!) Deres madsammensætning er fantastisk. Mht. efter-graviditetsdeller, så tror jeg bare vi skal lære at leve med dem :) muligvis de kan trænes væk, men det er bare ikke mig *smiler*

    Jette: Ja jeg laver særskilt mad til mig og til mand+børn. Ej meget af det jeg spiser kan T også godt spise, så får han bare dobbelt portion :)
    Vi har det princip herhjemme, at hvis børnene ikke vil spise det jeg serverer, så må de selv finde morgenmadsprodukterne frem :) Så vi køber rigtig meget cornflakes!!

    SvarSlet
  4. Jeg laver som regel også flere retter, eller nærmere flere slags tilbehør...så spiser vi det samme kød, men jeg spiser flere og andre grøntsager end de andre. Min datter(snart 3) spiser næsten ikke noget kød, men elsker kartofler, min søn kan godt lide kød og rå grøntsager og min mand kan ikke tåle fisk..så det kræver lidt..hvis ungerne ikke vil spise det mad jeg laver, får de som regel rugbrød (som de også elsker).

    SvarSlet
  5. Det kunne være jeg skulle springe ud i det, det lyder jo ikke så slemt. Får jeg en krise ved jeg jo hvor jeg skal henvende mig!!! :D

    SvarSlet
  6. Flot vægttab, jeg finder det da lige igen og sætter det på så du kan se hvad det er for nogen, ellers er du velkommen til at sende en mail til mig.

    SvarSlet
  7. Så er indlæget rettet til og atter lagt ind, så smut forbi bloggen og kig engang, har stadig nogle få tilbage i str. 19,21,22,23. Str. 20 er desværre udsolgt.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  8. Jette: Jeg er altid kun 1 mail væk :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)