søndag den 31. juli 2011

Binemor Status



Det er nu 2 måneder siden jeg udgav mit første indlæg ud af nu 68(!)

42 faste fantastiske læsere har jeg fået mig, og jeg værdsætter hver og én

I dag er jeg så perleblogger hos Karen Klarbæk! Hvilket jeg har glædet mig til i længe.

Jeg har gjort mig mange tanker vedrørende det at blive perleblogger, og har besluttet, at jeg ikke vil gøre noget "særligt" ud af det! For jeg håber, at I som vælger at kigger forbi her hos mig, vil snuse rundt i min verden og suge til sig af indtryk.

Indtryk fra min dagligdag, som er præget af:
at huset rummer 3 børn der har fart
at jeg gerne vil være kreativ
at jeg er farverig og har hang til retro
at jeg helt klart skiller mig ud fra mængden(!)
at jeg elsker at blogge
at jeg elsker mit liv og de valg jeg træffer (og har truffet) og
at jeg er nysgerrig.

Brug mine etiketter og læs netop de indlæg, som tiltaler Dig.

VELKOMMEN! - jeg har glædet mig til Du kom.

7 kommentarer:

  1. Fedt, at du er blevet dagens Perleblogger:-) Håber mange vil kikke forbi din blog idag!

    SvarSlet
  2. Hej, sikke en hyggelig og "glad" blog du har. Er vild med "perle"æblerne øverst på bloggen. Min blog er en blandet rodekasse - deraf navnet. Er nok ikke så kreativ som mange af jer :)

    SvarSlet
  3. Tillykke med det - selvom jeg faktisk ikke helt kender begrebet perleblogger? Men fedt for dig:)

    Kan godt lide at komme på besøg herinde:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  4. Dejlig blog du har. Glæder mig til at gå på opdagelse.
    Hilsen Birthe

    SvarSlet
  5. Kan vældig godt lide din blog - læser alle Karen klarbæks anbefalinger af perlebloggere, og du topper højt på dem jeg gider kikke forbi igen.

    Hvorom alting er, kan man ikke nå alle, så må man være selektiv efter humøret.

    SvarSlet
  6. Tillykke med at du er blevet PERLE BLOGGER:-) Håber det gir dig en masse flere læsere...jeg nyder at kigge på din blog og jeg er så glad for dine kommentarer på min blog:-)

    Skønne HAMA æbler du har lavet....er det en speciel plade man skal bruge eller kan man godt lave dem på en almindelig?? For de er da bare søde:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  7. Auvills U.: TUSIND tak!

    Helle: Velkommen her hos mig, tak fordi du kiggede med. Ja æblerne er lige min stil og jeg kan slet ikke stoppe med at lave dem :)

    Vicki: ...og du er ALTID velkommen :)

    Birthe: Tusind tak! Sug til dig af energi :) og STORT velkommen.

    Klejs: Tak for de søde ord. Jeg håber du kigger forbi af og til ;)

    Malene: Tak søde!
    Æblerne fandt jeg en dag på en pakke med perler og ku skimte hvordan den var lavet. Laver dem på en alm. firkantet plade og sammensætter så bare selv farver efter humør.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)