tirsdag den 21. juni 2011

Fordi vi ikke kan leve uden

MAD




Har haft besøg af de skønne 4 tøser/kvinder jeg er i mødregruppe med i dag. Stod op sammen med manden kl.6 og fik bagt lækre boller, som var med revet rød peber og koriander + "sunde" muffins med blåbær og fuldkornsmel. Alt blev godkendt og spist med velbehag. Skønt at bage noget folket kan li´

Trillede i går en tur ned til børnenes oldemor og Emil smagte her sin første småkage som blev gnasket godt og grundigt. Imens ku´ jeg nyde et øjebliks stilhed med en dejlig kop kaffe og min skønne mormor på hendes hyggelige terrasse.


Apropos kaffe.....så har jeg vist indtaget 6 kopper for meget her til formiddag, mon jeg kan sove i nat???

2 kommentarer:

  1. Hej Binemor:)

    Tak for din kommentar på min blog:) og så fandt jeg frem til dig:)

    Hvor er det skønt og vild at det holder farven så flot! vidste du hvad mærke det var?
    Ved du også evt hvor man kan finde det?

    Træls at jeg er blevet så besat af noget som er så svært at få fingerne i:)

    God aften:)

    HIlsner Vicki

    SvarSlet
  2. Kære Vicki
    Se mit haste-indlæg med billede und alles ;)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)