tirsdag den 31. maj 2011

Hama i mit hjem

Hvor er det hyggeligt med denne blog!

Har været i mødregruppe i dag og nød gåturen dertil med Emil i barnevognen, solen skinnede og det var faktisk varmt - Emil lå rigtig og hyggede sig med sit flotte retro-tæppe og "himlen" fuld af mormors søde ugler.


Har fået lagt stof til side til et nyt tæppe. Jeg vil denne gang prøve at lave det med firkanter i størrelsen 30x30cm og har fundet stof til bagsiden. Det er noget gammelt sengetøj jeg har fundet i genbrug og det er super blødt og lækkert.


Så det må bli´ "projekt himmelfartsdag".

Vil ellers lige vise Jer det som det hele faktisk startede med nemlig Hama-perlerne. Min mor fik en go idé (det gør hun faktisk tit) og pynt til vores bryllup blev i Hama-perler - røde hjerter, blå små sutter og blå stjerner som bordkort. Det var så fint og jeg fik hjælp fra de 2 store til produktionen som derved blev en vigtig del i hele processen.

Perlerne pryder stadig mit hjem.


Hjerterne er fra brylluppet og de pynter i stuen nu og minder mig om en helt perfekt dag!
Storken kigger Emil på ude på puslebordet og stjernerne hænger over hans seng og sender ham i drømmeland hver aften. Har faktisk også stjerner liggende klar til Anna (ups)....jeg må vist hellere lave hendes stjernehimmel inden jeg går i gang med tæppet......!

Fortsat go´ dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)